look up, the stars are all exploded.

jag blickar upp försöker se
men regnet piskar i backen
och allting jag kan se det är de ringar i vattnet
försöker sanna mig nu
inte haft tid o smälta tanken
det är sista dagen på jorden
man har så många saker som jag borde ha gjort
och jag säger det för lite men jag älskar dig mor
tankarna cirkulerar
stora saker får en att fundera
och jag antar det är livet på att ta allt förgivet
pappa jag älskar dig
även om vi bråkar ibland
så har vi alltid sagt förlåt och sen blivit sams
jag kastar stenar i vattnet
är helt förbannad på mig själv
för alla gånger då jag inte tagit steget fram o låtit dig gå
jag skulle kyssa dina läppar o få smeka ditt hår
säga hur vacker du är
och aldrig låta dig gå
men jag vaknar upp igen
och jag har lärt mig en sak
att jag ska ändra på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0