Dag 5 - Min dag i detalj.

Haha idag måste jag säga att min dag inte har varit så intressant.. men gör detta ändå!


Blev väckt av mamma runt tio i sju. låg kvar till sju, sprang ner och leta efter kläder, fick panik för att jag aldrig hittade några och att det sen fick bli ett par riktigt fula. Sket i det och började fixa allt annat istället, sen stack jag till skolan. När jag kom fram snackade jag med Natalie. Efter det hade vi matte (tråkiiiigt) Sen hade vi rast och då gjorde jag inget alls vad jag kommer ihåg? gick bara runt och lorta. Efter det så hade vi Svenska, sen NO då jag och Olina redovisade torv. Sen så blev det äntligen lunch! Dagens höjdpunkt! Haha.. nej men åt en mjukmacka och sen stack jag på time och köpte surisar! Efter det så hade vi friskvård men fick vara inne och ha engelska istället. Sen SO då. Och sen hem, tog oboy och macka och nu sitter jag här i en mysig soffa under en mysig filt och lortar runt lite på datan.. (a)

Hahah skapligt intressant alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0