pretty pretty please, don't you ever ever feel like you're less than fucking perfect

Får bli en oseriös på mig, Molly och Natta <3
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad, surisar. 
Är det nåt du absolut inte äter: äckliga saker! 
Kläder just nu: mysisar.
Musik just nu: Tonight (I'm fuckin' you) - Enrique Iglesias
Vad sa du senast: jajjamen. 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Sommarplaner: Drar till USA i tre härliga veckor! 
Fisk eller badkruka: Fisk. Pyttelite badkruka.. (a 
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: just nu sover jag med 3 
Favoritväder: Soligt! 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: tre underbara personer.. 
Morgon- eller nattmänniska: natt. 
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Remember me
Tror på liv på andra planeter: nja tveek.
Kommer du ihåg din första kärlek: jupp.
Älskar du henne/honom fortfarande: ohja.
Har du några homosexuella vänner: ingen aning :) 
Tror du på mirakel: kanske :O
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man verkligen är fast vid en person så borde man kunna. 
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: bio! 
Är du kittlig: haha aa på vissa ställen! 
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? fiskarna
Rädd för insekter? vissa, vissa inte.
Äckligaste insekten: såna stora. :S 
Största svaghet: ?
Det här är jag bra på: glömma bort saker! 
Bästa bok? himlen börjar här. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna trolla.
Vad vill du jobba som? något roligt.. 
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? förut, kommit ifrån det nu. 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag vill pierca i naveln, men är inte säker och om jag ska tatuera mig så ska det vara på ett ställe där det inte syns så bra och litet. 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) som tur är har jag nyss städat.. 
Gungar du på stolen? haha aa kan man säga! 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Är du rädd för blod? om det är mycket. 
Saltar du på maten? beror på vad det är jag äter.
Gillar du att sjunga? Älskar det! 
Anser du att du är stark? HULKEN!
Vad gör du om du får hicka? får hyper damp..
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te är underbart när man har halsont. 


Kommentarer
Postat av: molly

fin bild på mig då... host host* :) <3

men sanna du måste ju göra en saaak nurååå! <3

2011-02-06 @ 11:29:16
Postat av: molly

fin bild på mig då... host host* :) <3

men sanna du måste ju göra en saaak nurååå! <3

2011-02-06 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0